Alla inlägg den 9 oktober 2008

Av Emma - 9 oktober 2008 21:00

Jaha, Strax efter att jag skrivit klart förra inlägget så ringde mamma. Hon hade ringt runt lite och alla hade skickat oss vidare till akuten. Så då åkte vi. Till akuten. Där blev vi sittande i först 5 minuter kanske innan vi fick komma in i ett undersökningsrum. Där fick vi vänta på läkare i lite över 2 timmar! Drygt om något. Men efter att ha suttit där på en sjukhusluktande brits i de två timmarna så kom läkaren äntligen. En ung AT-läkare. Han gjorde en ordentlig undersökning och konstaterade: Lätt hjärnskakning. Hah, hade jag åkt in i går kväll hade jag måstat stanna för observation över natten ;S. I vilket fall blev jag hemskickad. Men jag får inte...

Kolla på TV

Läsa

Sitta länge framför dator

Anstränga mej

Utsätta mej för risk att slå i huvudet igen.

Så det blir till att sitta hemma imorrn. Eller ja. Jag ska till Hannahs stall med henne och Bella, men inte så mycket mer.


Nu har jag väl inte mycket mer att säga än:


FUCK OFF du vet vem du är!

Av Emma - 9 oktober 2008 13:19

det är ju helt sjukt vad dålig jag är på att orientera... Jag verkligen suger. 

Ja vi hade ju orientering idag, Jag är dålig. Vi hann inte ens ta hela treans bana, så tja, vi var ganska sämst.

Och igår när jag red så slog jag i huvudet i Jackie's hals så jag har haft ont i huvudet sen dess, jag kan ju säga att det inte underlättade orienteringen särskilt. Jag blev vinglig och snubblade och så. Det var otäckt.

 Nä nu orkar jag inget mer. Mitt huvud är inte särskilt bekvämt just nu. Så jag alutar mitt inlägg här. 


tjingeling (:  

Presentation


Jag ska berätta allt som är värt att veta om Emma (och James)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är det första gången du läser denna blogg?
 Nej jag har läst den någon gång förut
 Nej, jag har följt den ett tag
 Ja

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards