Alla inlägg den 7 oktober 2008

Av Emma - 7 oktober 2008 20:07

Jag skulle kunna ändra om mina matvanor helt, insåg jag idag. 

Jag gillar endå inte potatis eller ris. Det är pastan då, annars skulle jag helt kunna skippa allt vad kolhydrater heter och bara äta protein. Fast det vore ju inte nyttigt. Men aj så gott.


Jag tog min kära moppe och blåste iväg till ica förut. Jag kände mig desperat sugen på te. Och nere i mitt kök fanns endast tre futtiga tepåsar kavr (av det goda te:t asså) så jag köpte nya. fyra olika blev det. Kassörskan måste ha trott att jag var smått galen, köpte te för 99,50 :-

En av teerna chansade jag bara på. Det hade en fin förpackning så jag chansade. Ellinor är testperson, vi får se vad hon tycker (:


Nu kära vänner ska jag läsa vidare på Kallocain och om jag hinner, plugga lite NO.


tjing <3  

Av Emma - 7 oktober 2008 15:32

Jag måste noppa ögonbrynen -.-' 

Av Emma - 7 oktober 2008 15:19

Det finns en kille i Njurunda. Jag ska inte nämna några namn, vi kallar honom "Stalker-tobbe". Han riktigt läskig. Ni ser. Han förföljer Hannah. Eller mig... Vi är inte säker, men något problem har han. 

Det hela började i sjuan då  Vi skulle välja språk. Hannah, Jag och Bella valde Tyska.  Från början fick vi välja platser och då var allt frid och fröjd, men sedan när Ester skulle göra placeringen så fick vi ett helvete. Jag och Bella Hamnade brevid varandra och Hannah på ett annat ställe. Stalker-tobbe brevid mej. Jag frågade Ester om inte Hannah kunde få byta plats med Honom. Hans kompis satt ju endå brevid Hannah. Men han vägrade.  Och vägrade, men till slut blev jag arg , då gick han med på det men ENDAST om han fick sitta brevid Hannah (?). 

I åttan började jag och hannah konfirmera oss, och vad händer. Han är i samma grupp. Det blir inte bättre av att han håller på att knppa kort på oss och filma. Han väljer samma Elevens val som Hannah, Simning, även fast han inte hade det före.

I nian har det blivit ännu värre. Han sitter nu mitt emot oss på tyskan. Har bytt Elevens val... TILL SAMMA SOM VI BYTT TILL! Och han pratar med oss. Hannah har bytt till Sv/Eng, och det skulle inte förvåna mig om han snart också byter...


Uscha för honom*


Nu ska jag leta efter nya OTH!

  xoxo<3  

Av Emma - 7 oktober 2008 08:11

Simning står det på schemat idag... Och jag ska INTE komma sent tll SO:n. 

Så that's it.


Jag var bara tvungen att skriva det, då kanske det kan hända (:


Puss puss alla möss <3  

Presentation


Jag ska berätta allt som är värt att veta om Emma (och James)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är det första gången du läser denna blogg?
 Nej jag har läst den någon gång förut
 Nej, jag har följt den ett tag
 Ja

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards