Alla inlägg den 11 oktober 2008

Av Emma - 11 oktober 2008 17:59

Grr, Jag och Bella skulle baka kakor idag. Och vad händer... Jo ugnen dampar lös. Så den ena plåten blev bränd och den andra plåten blev bara allmänt störd. 


Jag var hemma hos Hannah i går kväll. Trevligt (:

Men huvudvärken vill inte ge med sig. Jag somnade på en gång igår. Hannah hade tydligen legat vaken och småpratat men mej (sig själv). Jag sov ju. Och det är lite konstigt det här. Jag har sovit 11 timmar på natt i två nätter nu. Och jag skulle endå somna om jag la mej ner... Övertrött eller hjärnskakning kallas det. Jag Bella och Hannah var iväg en sväng till Hannahs häst igår. Hannah red. Det gick så himla mycket bättre för dem än vad jag trodde efter att ha lyssnat på vad Hannah berättade. Jag trodde att det skulle gå rätt dåligt. Men det gick ASBRA!

Nej hörrni. Här kan jag inte bli sittande. Jag ska äta lite middag och sen ska jag till Bellas lägenhet..


(: <3   

Presentation


Jag ska berätta allt som är värt att veta om Emma (och James)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är det första gången du läser denna blogg?
 Nej jag har läst den någon gång förut
 Nej, jag har följt den ett tag
 Ja

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards