Alla inlägg den 29 oktober 2008

Av Emma - 29 oktober 2008 23:16

Bra skiva!!!

Åh vad jag har längtat efter den här skivan, ni anar inte. OchTake Off your colours jag lyssnade igenom den idag.

Där stod jag, snön föll och musiken var underbar! Ett perfekt moment! De låtar de redan släppt har de spelat in igen och fixat till. Allt är perfekt, texterna, sången, instrumenten... Allt! You Me at Six är så otroligt bra! Låter lite som The Academy is, men bättre :D:D

Åh, nu vänner ska jag lyssna vidare på min nya musik och kanske dra mig mot sängen. För imorrn väntar ridning, städning och stan.


XOXO <3

Av Emma - 29 oktober 2008 21:33

Hör och häpna; jag har städat hela dagen. Jag vaknade och bara kände att "Damn, Jag vill STÄDA" och mitt rum var nystädat så jag gav mig på pappas lilla skrubb som för övrigt ska byggas om till mysrum. Jag städade, och städade och städade. Men till slut var det rent. Och vi var 4 icakassar skräp rikare. Och jag hittade en massa interesting saker. Ja detta lilla rum i alla fall. Vi ska riva ut skåpet och bänken som står där inne och sen ska vi sätta väv på väggarna och jag ska måla. Rött hade jag tänkt, men det får vi se då. Det kan också hända att det blir mörkgrönt eller brunt. Sen så ska vi lägga in en mjuk kanske luddig matta så att det blir mysigt. Sen ska jag bara dit med en massa kuddar och filtar. Så blir det perfekt sen. Och i dörröppningen ska jag ha ett svart sammetstyg som draperi. Kommer ävern behöva någon sorts liten gardin i lillrummet. Gärna sammet där också. Och så funderar jag på att köpa ett par högtalare till. Så att jag kan koppla ett par in dit och ett par ut i rummet. Sterion vill jag ha inne i det lilla rummet. ÅÅH Jag bara känner för att städa MER! så imorrn ska jag ge mig på mitt rum här hos mamma. Det skulle behövas faktiskt. Och fan vad jag fick lust att åka till IKEA! Damn, får ta och snacka med mamma, vi ska ju endå köpa en ram imorrn så man kan ju alltid hålla tummarna för att vi far en sväng till birsta (:


Nä, nu ska jag spela bloons tower defence 3

XOXO

Presentation


Jag ska berätta allt som är värt att veta om Emma (och James)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är det första gången du läser denna blogg?
 Nej jag har läst den någon gång förut
 Nej, jag har följt den ett tag
 Ja

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards