Alla inlägg den 23 oktober 2008

Av Emma - 23 oktober 2008 21:02

På lördag morgon åker jag. 08.11 från sundsvalls centralstation.  Och 18.30 står jag framför scenen i fryshuset och ser AIDEN!

Jag skulle ha packat idag, men jag orkade inte så jag städade mitt rum istället. Det kommer jag få sona strax när jag måste överge min kopp te och härliga musik för att gå och packa. "/ 

Jag har dessutom "tappat bort" mina svarta jeans :O Jag hade planerat med dem! Men jag får väl rota runt bland mina grejer.  Eller i värsta fall, rota i smutstvätten, yscha. 

Okej, bara för att jag är slö och vill dryga ut på tiden inna jag måste gå och packa ska jag skriva en lista här.


gråa knästrumpor 

beiga knälånga byxor

Linnen

Underkläder

Svarta tighta jeans

Blåa pösiga jeans

Svart tjockiströja med hund på 

Blårandig tjockiströja  

Plattång 

Smink

Tandborste  

Svart/röd kjol

Svarta strumpbyxor

Nyckelpigeskor... 


Nu tror jag allt är med (:  


Av Emma - 23 oktober 2008 18:44

Hahaha, 

Mitt liv består av oräkneliga resor till stan, Oräkneliga kaffe med mina vänner och oräkneliga diskussioner om hurvida vi är lodiga eller inte..

 Idag hade vi svenska, great tänkte jag, jag gillar svenska. Men nä då. Idag fick vi skriva en insändare om vad folk ska göra för att stoppa miljöförstöringarna. Det var en sådan extremt plågsam lektion att jag bara ville ta livet av mig. USCH* säger jag bara. 

 Men för alla som vill veta så är jag klar med min ljuslykta jag gör på tekniken. Jag vart asnöjd, eller inte. Men den är klar i alla fall.

Sen for jag och Amanda och Hannah till stan. Fy vad länge sedan det var vi tre gjorde något! FY! I alla fall så kollade vi på Nobelklänning till Amanda. Jag har ju redan en och Hannah med. Hon hittade en jättefin brun med glitterstenar, men vi får se vad det blir. Efter klänningstjohejsan drog vi vidare till spaze och pratade med frisörerna som ska fixa våra frisyrer och smink inför Nobel.

Åh, det känns så skönt nu. Allt är klart utom skor. Klänningen är jättefin, Mitt hår kommer också vara jättefint, sminkningen med, så hela jag kommer vara FIN! och det känns asbra! För en gångs skull!

Japp friends out there. Nu ska ajg gå och städa mitt rum :D:D Har faktiskt längtat efter att städa det ;P


hejs <3  

Presentation


Jag ska berätta allt som är värt att veta om Emma (och James)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är det första gången du läser denna blogg?
 Nej jag har läst den någon gång förut
 Nej, jag har följt den ett tag
 Ja

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards