Alla inlägg den 30 oktober 2008

Av Emma - 30 oktober 2008 17:14

Shululu, japp, nu har ponnyerna och hästarna fått mat och allt är iordning. förutom mitt rum då som jag inte hann städa idag på grund av en massa andra saker som kom upp. Till exempel så har jag lovat att jag ska följa med Kjell och mamma på ett möte med "deras" parti om skolan. De vile ha mig med eftersom att då kan ju jag berätta om hur det egentligen är att gå i skolan...  Vi var på birsta idag, utökade filmförrådet lite. The Notebook blev det. Så otroligt fin film. Jag valde mellan den och Walk the Line. Men min familj uppskattar nog The Notebook mer så det blev den. Och Vet ni vad som hände sen. Jag skulle gå in på rocks och beställa en skiva jag vill ha, men dom sa att den inte fanns i deras databas. Va fan är det för en jävla dålig databas i sånna fall!? Den kom ut för typ 2 veckor sen och de vet fortfarande ionte om att den existerar... Skitaffär!  Ja vänner det var väl allt från mig. Jag håller på att laga mat för tillfaället och ska väl spela lite Bloons xD


Ha en trevlig kväll.


Och by the way. Lämna en kommentar, jag vill hitta nya bra bloggar att följa

Love, emma

Av Emma - 30 oktober 2008 16:25

Åh, jag som trodde att dressyrsadlar inte kunde vara sköna.

Det var ju i alla fall inte sant. Vår nya sadel, oj oj oj vad skön den är. Jag red i den idag, och hela ridningen blev annorlunda. Sitsen blev bättre och Jackie gick finare. Med den är jag mycket nöjd.

Men jag han insett en sak. Jag önskar att jag hade haft en brun hoppsadel. För jag har en uppsättning jättefina senskydd och bakbensskydd till Jackie, men min sadel är ju svart. Jag hadessutom ett jättefint mörkbrunt träns, som jag inte har mycket användning av. "/


Anyway så ska jag gå ut i stallet och fixa klart nu..


skriver lite mer sen.


XOXO

Presentation


Jag ska berätta allt som är värt att veta om Emma (och James)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är det första gången du läser denna blogg?
 Nej jag har läst den någon gång förut
 Nej, jag har följt den ett tag
 Ja

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards