Alla inlägg den 26 oktober 2008

Av Emma - 26 oktober 2008 21:31

Hemma igen från Aiden, och OJ! vad bra dom var!

Fast det kändes Wierd, vi var där runt 17.00, insläppet var 18.30 Och det var mindre folk där än det är i matkön till vår skolmatsal, Och det kom inte så många fler. Alltså, vi var inte många! Det var garanterat mer folk på Dyketrocken. Men det gjorde absolut ingenting. Trevlig försäljare som sålde fina och billiga tröjor. Mysig lokal. Men fan vad förbandet sög! Dom var så dåliga! Man trodde ju öronen skulle börja blöda. Isländska och allt! Sämst engelska i "mellansnacket". Som tur var spelade de inte så länge.

 Vi stod kanske fem meter från scenen, och det var underbart! De spelade alla mina favoritlåtar, de spelade till och med NOFXlåtar så att Hannah också kände sig hemma! ;o

 Men det finaste var när wiL kolla rakt på oss, log och vinkade oss närmare scenen inför "The Wall of Death", som också var mäktigt, jag Hannah och Ellinor flydde dock bakåt i vild panik, nästan.

Åh,  det var så värt 200 kr! så värt det!


Så har du chansen go see Aiden!

Presentation


Jag ska berätta allt som är värt att veta om Emma (och James)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är det första gången du läser denna blogg?
 Nej jag har läst den någon gång förut
 Nej, jag har följt den ett tag
 Ja

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards