Alla inlägg den 31 oktober 2008

Av Emma - 31 oktober 2008 12:58

Hello, Liten update om mitt liv...

idag har jag ridit och sovit, Nu ska jag strax gå till min bror, hans son fyller ett år idag så jag hoppas på något gptt fika och kaffe (:

klockan 3 kommer pappa och hämtar upp mig och Ellinor spå far vi iväg till Njurunda, Jag ska duscha, en sväng till ica och sen till Hannah!

Där ska vi göra nåt, Jag hannah och bella. Vet inte vad men det blir säkert massa mysigt...

Såp, nu måste jag gå, stressat tidsschema!

XOXO, Emma

Av Emma - 31 oktober 2008 00:03

Klockan slog precis över till fredag, Halloween. Hur ska ni fira Halloween/Allhelgona? Tidigare i kväll var jag ju med Mamma och Kjell till ett politikmöte. Jag fick faktiskt framföra mina klagomål, så nu hoppas jag att kanske något av dem kan tas upp i ett större möte. Sedan for vi ut till Njurunda för att hämta upp Ellinor och när jag går in i vardagsrummet får jag en smärre chock. Där står det världens jätteteve och en asspejsad tevebänk. Pappa och Dao har tydligen investerat! Teve och hemmabiosystem. Najs (: Svart och glansigt.

Idag ska jag rida en sväng, sen ska jag till Tim och fira honom, han fyller ju faktiskt ett idag.  Och sen ska jag åka med pappa till Njurunda och vidare till Hannah där jag och Bella, och Hannah då, ska se på film eller nåt.

Nu får ni ha det så bra kära läsare, ta det lugnt, sup med måtta och kom ihåg min rubrik (:


XOXO

Presentation


Jag ska berätta allt som är värt att veta om Emma (och James)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är det första gången du läser denna blogg?
 Nej jag har läst den någon gång förut
 Nej, jag har följt den ett tag
 Ja

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards