Alla inlägg den 12 oktober 2008

Av Emma - 12 oktober 2008 22:45

Är jag konstig om jag vet precis hur jag vill ha mitt liv? 

Är det konstigt?

För jag vet precis vad jag vill jobba med och hur jag vill bo och allt! Jag inser det mer och mer varje dag att jag verkligen vill göra det jag  alltid tjatar om att jag vill göra

Jag har även mina små drömmar om att göra andra saker. Drömmar som ingen människa någonsin har fått ta del av... 

I framtiden vill jag utbilda mig till läkare. Och senare specialicera mig på Psykiatri eller lung-kirurgi. Det spelar inge roll om jag får jobb i Sundsvall eller Stockholm. Det är det här jag vill göra med mitt liv.

Är det konstigt att vara så säker?

Senare vill jag ut och resa. Se ställen jag aldrig ens ägnat en tanke åt. Träffa nya människor från andra delar av världen. Och bara känna mej helt och hållet FRI!

Och nu, avslutar jag mitt inlägg, jag insåg att jag inte vill dela med mig av mina andra drömmar. Inte idag.


håll till godo.


XOXO  

Av Emma - 12 oktober 2008 20:46

Jag är så fördomsfull... 

Jag trodde att vattengympa bara var något för tanter och överviktiga. Men oj så fel jag hade! Det var kul kul kul! Fast man kände sig en aning töntig, men det gjorde ingenting. Jag och Hannah och Hannah's moster (?).


Annars så orkar jag inte skriva mer. Håll tummarna för mig imorrn på mitt matteprov.


XOXO, ;)  

Presentation


Jag ska berätta allt som är värt att veta om Emma (och James)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är det första gången du läser denna blogg?
 Nej jag har läst den någon gång förut
 Nej, jag har följt den ett tag
 Ja

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards