Alla inlägg den 22 oktober 2009

Av Emma - 22 oktober 2009 22:32

lade upp en novell eller två här på bloggen? Jag har skrivit några jag gillar och jag funderar på att kanske lägga ut dem... Vad tycker ni?

 

Jag kom nyss hem från stan där jag har varit och tränat. Body Pump och core. Härligt med träning säger jag bara. Nu ska jag fylla i min träningsdagbok och sedan ska jag sova!

 

See ya'! ;*

Av Emma - 22 oktober 2009 15:04

Hur ska jag någonsin klara mig utan den jag älskat mest?
Hur ska jag någonsin kunna gå vidare utan henne?

Jag kanske tycker att jag kommit över det lite i varje fall, men så hittar jag något som påminner mig om henne och det brister.

Jag vet bara inte hur jag ska göra för att klara av att bära detta hål i min kropp.

Jag vill dessutom inte deppa, jag vill vara glad och lycklig,. men det är så svårt att vara glad när man tänker på att man förlorat sin bästa vän...

Av Emma - 22 oktober 2009 09:58

Hello, sorry för bad update, men min syster satt hemma igår och var sjuk. Jag ville inte sätta mig brevid henne vid datorn... Men nu är jag alltså här!

 

Jag har gjort ett kemiprov nu på morgonen, det var väldigt mycket lättare än jag hade trott. Jag hade pluggat för att det skulle vara väldigt svårt, men det var det inte. ;D happyface! Så nu ska vi ha storsamling och sedan mentorstid och sen slutar jag :D Så jäkla skönt! Så då ska jag åka hem och vila. Ikväll ska jag träna! ;D himla gosig dag!

 

Nu ska jag gå härifrån...

 

;*

Presentation


Jag ska berätta allt som är värt att veta om Emma (och James)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är det första gången du läser denna blogg?
 Nej jag har läst den någon gång förut
 Nej, jag har följt den ett tag
 Ja

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards