Alla inlägg den 12 oktober 2009

Av Emma - 12 oktober 2009 21:18

Green Day var amazing! helt enkelt A-freacking-mazing! Det finns nog inte riktigt ord att beskriva. Men jag ska som bloggare försöka beskriva känslan.

     Tänk er känslan då ni verkligen är lyckliga, lägg på känslan av det absolut bästa musiken du kan tänka dig, live då såklart! Tänk dig sedan detta med dina allra bästa vänner och underbara syster! Då har du kanske en svag bild av hur det var. Tänk dig sedan att du står längst fram vid staketet och kan se bandet så gott som HELA TIDEN!

     Då har du kanske bilden!!

     Det var underbart och jag är så in i helvete nöjd med min helg! Den har varit så underbar! Bästa låten på konserten var nog Holiday, American Idiot, King for a day eller 21 century breakdown.


Men men, vill ni veta en annan sak som har hänt!! ett två tre...

Jag har träffat Billie Joe Armstrong!! Jag träffade honom på synsam i Gallerian, Stockholm. Helt random, efter diskret pekning och viskning från ellinors sida! :* kort kommer nu!!!

  

Är det inte galet så säg!!!!


Nu ska jag dricka mitt nya goda te!!! (rabarber och grädde)


sov gott, det ska jag göra! Jag känner mig utmattad! (så värt det så värt det så jävla värt det!)

Presentation


Jag ska berätta allt som är värt att veta om Emma (och James)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är det första gången du läser denna blogg?
 Nej jag har läst den någon gång förut
 Nej, jag har följt den ett tag
 Ja

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards