Alla inlägg den 7 oktober 2009

Av Emma - 7 oktober 2009 22:08

Ibland älskar jag min mamma extra mycket!
Som till exempel idag, jag satt i bilen och klagade på allt o-viktigt mellan himmel och jord och hon bara satt där och lyssnade och höll med. sade rätt saker på rätt ställen! Det var lovely och jag har nu ventilerat ut ganska mycket onödig crap som jag samlat på mig. Det känns skönt att ha lite utrymma för sådant som faktiskt behöver utrymme ;) Det är alltså inte så mycket som ligger och glöder där inne bakom min fasad längre. inte något oviktigt i alla fall. Bara relevanta saker. (oh yes jag kan svåra ord, Det är för att jag går natur och är smart!) haha, jag spårar ur.


Jag är lite trött nu, det börjar märkas på mitt inlägg, så jag avslutar det innan jag skrämmer bort er för gott.


Sov gott mina söta läsare! hoppas att ni drömmer söta drömmar! ;*

Av Emma - 7 oktober 2009 17:15

kärleksförklaring on the way. Håll i er hårt!


Jag kom bara på att jag borde berätta för er läsare om mina underbaraste närmaste vänner jag har (det finns andra fina personer där ute men er tur kommer ;*) Bella Amanda och Hannah. Jag älskar er. Jag älskar er och ja, jag älskar er. till pluto och tillbaka! Och jag vet inte om ni faktiskt vet hur mycket jag älskar er och jag vet egentligen inte om ni kommer läsa detta eller inte, men jag kände bara att det var dax för ett kärleksfullt inlägg så.


Idag tänkte jag lite när jag åkte buss. Jag tänker oftan är jag åker buss by the way. Och min slutsats av detta tänkande är att jag verkligen är beroende av mina vänner. Jag skulle faktiskt inte orka gå upp på morgonen om jag inte visste att det fanns folk där ute som skulle kunan samla upp bitarna av mig om jag skulle gå sönder och pussla ihop dem igen. Ni gjorde det en gång! Jag är evigt tacksam. Nu väntar jag bara på min chans att få bbetala tillbaka. Jag vill så gärna hjälpa er! ge tillbaka lite stöd och snällhet när ni behöver det. Men å andra sidan vill jag inte att ni någonsin ska behöva  detta stöd. Hängde ni med? Jag måste säga att jag tycker att jag uttryckte mig ganska bra där, hah.


Saken är den att ni är underbara! Glöm aldrig bort det! Jag älskar er massvis! tiotusen kramar var till er mina söta vänner!


nu ska jag gå och göra mig någon mat, jag är hungrig!


;*

Av Emma - 7 oktober 2009 06:48

Nejmen godmorgon! Hur står det till i stugan? Jaså trött, nästan död. Det var inte bra ;)


Själva så peppar jag för att gå till skolan. Jag har matat min iPod med ny bra musik och håller på att dricka en kopp te. Frukosten skippar jag idag. Jag är nog inte helt frisk än, för jag vill inte äta på morgonen när jag är sjuk. Jag tar nog med mig en mandarin och hoppas på det bästa!


Well, well, idag ska jag ha bild, all day long, typ. Eller ja. Halva dagen i varje fall, och jag ser fram emot det. Speciellt nu när iPoden är nyladdad. Det är underbart att "skapa" med musik till! ;P


Vill ni ha ett litet musik-tips så kan ni också få det. AFI's nya skiva crash love är mycket bra. Gillar ni AFI så kommer ni garanterat gilla skivan!


Nu ska jag göra mig redo för en dag i skolan! ;*

Presentation


Jag ska berätta allt som är värt att veta om Emma (och James)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är det första gången du läser denna blogg?
 Nej jag har läst den någon gång förut
 Nej, jag har följt den ett tag
 Ja

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards