Alla inlägg den 8 oktober 2009

Av Emma - 8 oktober 2009 21:42

Connecta över Star Wars... Hah, ni ska nu få höra lite smått roliga delar ur kvällen då jag och Hannah "connectade"..


Grejen var den att vi umgicks inte riktigt innan, inte som nu. Inta bara jag och Hannah. Men det är egentligen en sådan ful (men samtidigt härlig) sak att liksom bara connecta över! I vilket fall så var det Josephine H som hade maskerad, Jag Bella Amanda Hannah Hanna forsberg och Jessica Roos var bjudna (kanske var fler men då komemr jag inte ihåg dem). Hannah umgicks med Amanda at the time och vi var väl med varandra på skolan, men vi kände inte precis varandra om man säger så.  Ja, för att inleda historien..
     Amanda kunde inte komma, men vi andra kom (vi ska inte gå in på detajlen att jag och hannah hade kläät oss i kläder som gjorde att det såg ut som att vi tänkte gifta oss med varandra) och alla var utklädda. Mer eller mindre bra, visserligen, men fortfarande. Vi kollade på film och på något vänster kom vi in på Star Wars, jag vet inte alls hur, men dit kom vi i alla fall och gissa om vi bara helt sonika connectade genom att båda är ganska stora star wars fans? haha ganska klockrent geek! i vilket fall föddes vårt första, bästa och absolut klockrenaste internskämt. Jag fick den svarta... Hannah fick nöja sig med den gråa, men hon vänstrar ibland med den orangea, vi dissade den gröna, ;P haha klockrent!
     "Let's make a triangle! No, No, NO! Let's make a square!"

     Måste ju bara då tacka Star Wars för den fina vännen jag har fått ut ur mitt filmtittande! Men det är bara så, Star Wars ÄR bra!

     Det ena ledde till det andra och titta bara nu! Nu är vi tighta friends och jag har hissat Star Wars i ett blogginlägg!


Star Wars for the win,  haha det är ju inte direkt ett minus att Hayden Christensen är het som en sol! Han är väl somthing to die for!


;*

Av Emma - 8 oktober 2009 20:44

hejsan svejsan läsare där ute. Idag har jag haft en ganska bra dag, fast den utvecklades på eftermiddagen och blev riktigt härlig.


Det var pontus-shoppar-dag idag. Schtekarn har köpt upp sig idag, han giick in på Carlings och provade hela butiken. två timmar senare kom han ut med halva butiken i en påse :D Det var skitkul att hjälpa till, komma med små kommentarer och hämta och lägga tillbaka! Det blev en rutig jacka, en stickad vit tröja, en mössa (lika som jag har) en halsduk, en långärmad tröja och nu tror jag att jag glömt nåt....

     Sedan gick vi på Chinos-hunt. Vi hittade ett par i fin färg, men inte fin modell. Men sen så stängde ju stan också... Svårt detta, ska man slå in en ruta för att komma in i butiken och kanske hitta någon man vill köpa? Näh. Vi bestämde att vi får ta en tur till birsta sen. ;)


Nu ska jag nerda vidare litte. Vi hörs senare för jag har inspiration till ett till inlägg, jag ska bara samla mig först ;*

Av Emma - 8 oktober 2009 10:39

hej hej och god morgon to you!


Hoppas att ni har sovit gott i natt dessvärre kan jag inte säga att jag har gjort det. Jag har en fruktansvärt konstig känsla i mina öron... Och det gjorde att jag inte somnade riktigt... Nice.


Jaja, jag måste dra mig vidare till vår mentorstid som börjar 10.45

Ha det bra så hörs vi av ;*


Stan med darlings idag! - bella.

Presentation


Jag ska berätta allt som är värt att veta om Emma (och James)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är det första gången du läser denna blogg?
 Nej jag har läst den någon gång förut
 Nej, jag har följt den ett tag
 Ja

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards