Alla inlägg den 17 oktober 2009

Av Emma - 17 oktober 2009 16:59

Är det inte ett intressant program så säg! Det är så himla apännande att se hur folk som har massvis med pengar väljer att inreda sina hus. Just nu är det Andrew från Fall Out Boy som visar sitt hus.. Helt okay hus, men inte alls på långa vägar som hip-hoparens hus jag så på cribs för ett tag sedan. Det var så överdrivet och uppfluffat. Det riktigt syntes hur tillfixat det var! Alla kuddar i soffan var placerade så att dte skulle se ut som om någon satt där ibland, men i själva verket syntes det att det alddrig var någon som satt i soffan! Det är sådant slöseri med hus! Tänk på mig som trängs med min familj i ett litet hus ;)


haha!


Nu ska jag koka te ;* Vi höres, i partysoffan ikväll!!!

XOXO

Av Emma - 17 oktober 2009 15:36

hejsan där ute!


Igår var en mycket trevlig kväll! Jag spenderade den med folk ur min nuvarande klass och folk från njurunda. Det var himla trevligt! Vi åt middag på Bitel Line och åkte sedan ut till Njurunda och kollade på idol, "Dirty Dancing" och "the clique". Idol var dåligt, dirty dancing var bra - som alltid. The clique var också bra, den handlade om tolvåriga tjejer som bitchade med varandra. Jättekul film!!


Sedan så sov Hanna kvar här och nu på morgonen har vi myst framför MTV och Hannah gjorde en jättegod pastasås! Hah, sen så fixade vi oss och filade och målade naglarna och nu har Hanna åkt hem och jag funderar på hur jag ska fördriva tiden tills jag ska hem till Hannah. (Det är många hannor nu I know!)


Svenska hollywood fruar är just nu mitt tidsfördriv! Så jävla kul! haha Anna Anka, vilken människa. Jagh skulle aldrig orka med hennes liv. Jag förstår mig inte på henne. Haha, hon är ju så speciell. Ingen förebild direkt,. men hon lever ju sitt liv och jga mitt. Hon får tycka som hon vill, bara jag slipper tycka så jag med!


Nu ska jag fortsätta kolla, gå och koka en kopp te kanske... Hmm. :P


Vi hörs ;*

Presentation


Jag ska berätta allt som är värt att veta om Emma (och James)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är det första gången du läser denna blogg?
 Nej jag har läst den någon gång förut
 Nej, jag har följt den ett tag
 Ja

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards