Alla inlägg den 20 oktober 2009

Av Emma - 20 oktober 2009 20:22

Hejsan hejsan alla som läser! :D


Nu är jag äntligen här med en uppdatering om mitt liv! Anledningen till att det har blivit lite dålig uppdatering är helt enkelt att jag går NV och har ganska många prov just nu. Matte idag och Kemi på torsdag. Sedan har vi idrott snart och historia veckan efter lovet. Det kanske inte låter mycket, men jag tycker att det är i varje fall ganska mycket..


Men snart är det höstlov! Då ska jag och mina bästa åka upp till Älandsbro och vila! Mysa, basta bara vara! Så som det ska vara! Sen så ska jag borja skritta igång min ponny som blivit friskförklarad och läsa böcker! :D Jag skulle vilja börja göra om mitt rum, men det går inte än. That's life. Jag ska träna med by the way...


Åh, jag har jätteont i min käke. Det känns som om jag har något i munnen som jag vill ta ut. Men det går inte för det är en tand som håller på att växa ut... Det gör så jävla ont och jag kan inte tugga ordentligt! Saken är den att jag har varit och kollat upp det en gång. Men tandläkaren på folktandvården sa attd et var helt normalt att ha en stor knöl på insidan tanden som trycker på alla andra tänder och ger huvudvärk och gör så att jag inte kan äta. Helt nornmalt. Han tog inte ens en röntgenbild! Men vad vet jag, det kanske är så man ska göra. Jag har ju tots allt ingen tandläkarutbildnning!


Nu ska jag koka te och läsa mer Kemi...


Vi hörs ;*

Presentation


Jag ska berätta allt som är värt att veta om Emma (och James)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är det första gången du läser denna blogg?
 Nej jag har läst den någon gång förut
 Nej, jag har följt den ett tag
 Ja

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards