Alla inlägg den 15 oktober 2009

Av Emma - 15 oktober 2009 21:52

hah! hittade denna lilla fina video på youtube nyss och kände att jag var tvungen att dela med mig av hur bra det var på konserten!! ;*





Underbar! titta inte på bilden,, lyssna!!

Av Emma - 15 oktober 2009 21:07

EGO hälsostudio! vilket jäkla ställe, jag har idag varit där och tränat, för första gången på evigheter! en timmes spinning och core på det! L-O-V-E-L-Y! Haha, jag har verkligen saknat att inte träna! Jag känner mig så hyperaktiv hela tiden. Spinningen känder förvånansvärt lätt idag med tanke på mitt lilla uppehåll, men jag kanske har vilat mig i form!
     Haha, nä, ska jag vara ärlig tror jag bara att det är lyckan över att vara igång igen!
     Imorrn ska jag också träna, Body Pump! Jag är mycket pepp! hihi det är så kul att vara igång igen!!!


idag har jag varit på stan och införskaffat mig lite saker jag behöver, Två nya skrivhäften, två nya teer, en tekopp till skolan och en vattenflaska till träninngen! Mycket bra inköp, och dessutom har jag spanat på ett sängöverkast som jag ska ha till mitt nya rum, pappa har planerat att sponsra ;D weei! Det är jättefint lila med blommor och vita fält, lapptäcke-stuk på det hela!


Nu ska jag sköta om min farm på farmville ;)


Sov gott så hörs vi immorrn ;*

Presentation


Jag ska berätta allt som är värt att veta om Emma (och James)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är det första gången du läser denna blogg?
 Nej jag har läst den någon gång förut
 Nej, jag har följt den ett tag
 Ja

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards