Alla inlägg den 13 oktober 2009

Av Emma - 13 oktober 2009 19:54

har ni hört det senaste eller?

     Jag tror att facebooks skapare har blivit psykotiska och skapat utifrån sina psykoser hör och häpna; det finns nu rosa kor på facebook. Ja du läste rätt, rosa kor. Rosa som i barbie. Haha, det är dock ganska söta och jag undrar vilken mjölk men får från dem. De bruna korna ger nämligen chokladmjölk. De rosa kanske ger jordgubb... vem vet!?

     Haha, nu ska jag ta och susa ut i köket. Jag har nämligen bakat scones och jag och bella ska ta och mysa lite. Te ska det kokas!! ;*


ha en fortsatt trevlig kväll och spana efter de rosa korna!!


Av Emma - 13 oktober 2009 17:52

Hellu där ute bakom dataskärmarna!

rubriken har inte så mycket med så mycket att göra, det är bara en skön låt! Haha, idag har jag varit på skolan, och fan i helvete vad  BRA  jag har varit idag! Först så gick jag på core på lunchen och jobbade låren (?) av mig! Sen hade vi matte och jag glänste som Green Day i globen... nä nu tog jag i för mycket. Som ett nypolerat bowlingklot! Fair jämförelse!
     Jag totalt slaktade min mattebok och fattade allt jag försökte fatta! Det känns verkligen när vi kommer in på något nytt som jag redan gjort ;D


Hihi nu ska jag surfa vidare! vänta er en update eller två senare ikväll! :*

Presentation


Jag ska berätta allt som är värt att veta om Emma (och James)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är det första gången du läser denna blogg?
 Nej jag har läst den någon gång förut
 Nej, jag har följt den ett tag
 Ja

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards