Alla inlägg den 9 oktober 2009

Av Emma - 9 oktober 2009 22:37

inte deppa!


Green Day på Söndag, jag borde vara pepp som en pepparkvarn med rabies, men antinges så har jag blivit insane eller så förstår jag inte riktigt vad som händer än. Jag är i chock! Haha, nä det är inget att skämta om faktiskt. Men grejen är att jag skämtar ofta om opassande saker... Det är kanske inte så bra, men jag kan inte låta bli!!

 

Nu så ska jag försöka peppa upp mig lite! Går inte det ska jag tvinga fram lite motsatt beteende och gråta en skvätt.

 

Heja Niklas och Tove i IDOL!

 

;*

Av Emma - 9 oktober 2009 09:47

helloue!

 

Nu är jag på skolan och har historia, det är väldigt trevligt faktiskt. Vi har fått en epok och ska presentera den lite kort om 45 minuter (vi har jobbat på denna sedan 9 i morse). Det här var faktiskt en väldigt trevlig morgonuppgift, lite lagom mycket och ja. Skön start på dagen heltenkelt! Det är inte heller negativt att jag har en macka och en kopp kaffe ;)


Nu tänkte jag ta och spela ett spel och sedan återgå till arbetet med histotrian :D


vi höres allihopa där ute! ;*

Av Emma - 9 oktober 2009 07:04

Stockholmsresa med en Green Day konsert! Kan en helg bli mycket bättre? Nä, inte med tanke på att jag åker ner med mina darlings - pontii då... men han har saker att fördriva tiden med!


Åh, ni där ute, känn lyckan pulsera i er! Er favoritskribent (jag) ska på Green Day och ni kommer få läsa om det när jag kommer hem! Tänk så lyckligt lottade ni är! För att inte tala om mig själv då! Jag ska se mina idoler live!  HAPPY!!!


Nu ska jag äta klart min frukost och sedan bege mig till skolan! Det blir plugg hos Hannah ikväll!


See you ;*

Presentation


Jag ska berätta allt som är värt att veta om Emma (och James)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är det första gången du läser denna blogg?
 Nej jag har läst den någon gång förut
 Nej, jag har följt den ett tag
 Ja

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards