Alla inlägg under juli 2008

Av Emma - 15 juli 2008 18:55

HJÄLP!


Jag har inte laddat hem ny musik på snart 3 veckor! OMG!


Tips någon!

Av Emma - 14 juli 2008 17:38

Jag ..... mej själv just nu


Hu dålig får man bli, först så blir Mammas ponny halt när jag hoppar henne, och nu när jag rider på Min och mina syskons ponny så rider jag ner honom i ett jävla hål så han fastnar och ramlar. Han kanske också är halt nu.


Och jag gjorde inte som han sa heller... Allting blir dåligt, hur jag än gör... Jag vill bara lägga mej under täcket och försvinna, hur många skulle behövas  5? 10?

Jag har ingen aning...

Av Emma - 13 juli 2008 18:53

Fuck!


dagens middag triggade blodbegäret nå så jävulst!

Jag vill jag vill jag vill jag VILL!

smaken av blod på tungan,

Me like!

Av Emma - 13 juli 2008 16:10

Mitt huvud är tomt, det känns soim om det ekar där inne. allt man tänker studsar fram och tillbaka.


EKO

EKO

eko

eko


I alla fall så har Bella nyss åkt hem och jag sitter här med min lillasyster.

Bästa "medecinen" mot RB är nog mina underbart söta kompisar. Jag har bara känt sug efter "det" EN gång den här helgen!  (K)

Av Emma - 12 juli 2008 11:49

rulltrappan ökar farten, jag vet inte om jag orkar öka farten i min strävan att komma upp. Om jag inte gör det så faller jag ännu en gång ner i ingentinget. Och om jag gör det, kommer jag kanske klara mej upp.


Jag var till K igår, obehagligt as fuck, men jag dog inte. Jag gjorde bara en massa saker som jag inte fick göra och sa en massa saker som jag inte fick säga, så nu lämnar han mej inte ifred en sekund. Det var ett under att jag somnade igår kväll (natt)


Ja, inte mycket mer spännanade att säga med tanke på att min blogg är censurerad från och med nu.


Av Emma - 11 juli 2008 18:16

det är så mycket som jag skulle vilja ha ur mej, så mycket jag har osagt. Men jag får inte. Det har börjat bli många jag får inte på sistone...

Jag får inte prata med vem jag vill om vad jag vill

Jag får inte äta vad jag vill

Jag får inte sova när jag vill

Jag får inte göra saker hur jag vill

Jag får endast göra saker på "hans" vis.

Och om jag inte gör det måste jag bestraffa mej själv.  

"han" är den raspiga mansrösten i mitt huvud by the way.

Av Emma - 10 juli 2008 17:36

Jag är en dålig vän.

klart att du är, vad förväntade du dej att folk skulle tycka?

Att jag var dålig

Just de ja! Där ser du, rätt åt dej, om du hade gjort som jag sagt från början hade det ALDRIG blivit såhär

Nä, jag vet. Jag måste sluta göra motstånd,

Precis, gör bara som jag säger så löser det sej!

Av Emma - 8 juli 2008 18:05

Jahapp, rulltrappan är för tillfälligt ur funktion så jag kan få vila ett tag.

Psykisk vila är det bästa som finns.

att bara stå stilla i en rulltrappa och VILA!

Presentation


Jag ska berätta allt som är värt att veta om Emma (och James)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14 15
16
17 18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är det första gången du läser denna blogg?
 Nej jag har läst den någon gång förut
 Nej, jag har följt den ett tag
 Ja

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards