Alla inlägg den 26 juli 2008

Av Emma - 26 juli 2008 13:40

Okej, nu får alla säga vad de vill, det är SLUT med censurer på min blogg! 

Jag är äcklig! äcklig äcklig äcklig äcklig! Och jag kan inte få bort äcklet! Jag var hon Hannah igår, visst var det trevligt, men det känns som om jag förstör!. Jagär bara ivägen överallt, hela tiden. Och om jag skulle råka inte vara ivägen så säger jag nåt dumt. Nåt antingen skittaskigt eller psykat. Jag kanske är psykad, jag vet inte längre, Jag vet inte vem jag är! Jag trodde allt skulle bli bättre nu när jag kom till pappa och kunde umgås med änglarna lite, för de brukar få mej att må bättre, med dem brukar rösten inte skrika lika högt. Men det blev motsatt effekt! Rösten skriker högre än förut och jag är rädd. Tårarna slutar inte rinna och rösten tystnar inte! Jag vet inte vad jag ska göra, Ingen som hellst aning.

Men jag skulle göra vad som helst för att det ska bli bra, inte bara rösten utan också att jag kan sluta vara så jobbig hela tiden, att jag bara kan vara som jag var förut.

Det enda jag vill är att bli omtyckt (självisk självisk självisk)


Och Andrea, du behöver inte kommentera en massa saker, jag vet att du bryr dej,


FÖRLÅT! 


Presentation


Jag ska berätta allt som är värt att veta om Emma (och James)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14 15
16
17 18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är det första gången du läser denna blogg?
 Nej jag har läst den någon gång förut
 Nej, jag har följt den ett tag
 Ja

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards