Alla inlägg den 7 juli 2008

Av Emma - 7 juli 2008 21:24

Japp, jag ska börja koda mitt språk för jag vet inte hur man lägger lösenord på bloggen :/


Synd?

Kanske.

Nödvändigt?

Troligen.


Ja så idag har jag och <3 vart på fikastund, väldigt trevligt, men det känns så annorlunda... Allting.


Det brukade vara sommar, men nu är det höst.


Jag har en massa saker jag skulle vilja skriva, men NÄ!

No more, ni får klara er utan mina innersta tankar i fortsättningen.

Från och med NU ska jag bara skriva i kodat språk, ni som känner mej kommer förstå. Ni andra, behöver inte bry er...

Och by the way... Hur jävla intressant kan det vara att läsa om mina problem?

Asså, det kan ju fan inte vara roligt.

Men det är ert liv. Slösa det på vad ni vill.


En sista mening om hur jag känner innan jag lägger ner bloggverksamheten för idag:


Mitt liv, det är som  att gå i en rulltrappa

Presentation


Jag ska berätta allt som är värt att veta om Emma (och James)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14 15
16
17 18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är det första gången du läser denna blogg?
 Nej jag har läst den någon gång förut
 Nej, jag har följt den ett tag
 Ja

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards