Alla inlägg under juli 2008

AFI

Av Emma - 22 juli 2008 19:32

Wiie!

Jag har köpt Decemberunderground nu! Jag har den här! I min hand! Äntligen nåt bra som händer!

Av Emma - 22 juli 2008 19:17

Jag är så himla less på allting just nu! Jag vill bara skrika!

Så högt att allt glas i hela världen spricker, och alla människor blir döva!


Ja, by the way, jag håller på med ett projekt, kan inte skriva i detalj här för då blir det fel, men jag ska iaf vänta ut er! Nu ska vi se hur lång tid det tar!

Av Emma - 22 juli 2008 15:17

Jag har fått veta datumet nu!


Det har inte kännts lika illa förut, innan jag fick datumet kändes det inte riktigt verkligt, det känndes mer som, jaha,, jag ska göra det här, men inte NU! Och sen då? när jag har datumet i handen, då blir jag plötsligt vettskrämd och vet inte hur jag ska göra! Jag är så rädd för vad som ska hända, för att allt ska bli förstört bara på grund av det här, Och vad ska alla andra tycka!?

 Om min klass får reda på det här, kommer jag nog dö! Jag kommer sluta existera, i alla fall för ett tag, jag kommer försvinna och kanske aldrig mer komma tillbaka, det beror helt och hållet på hur allt utvecklar sej!

Och till ett annat problem inom samma ramar:

VAD SKA JAG HA FÖR KLÄDER?!

asså, man kan väl inte komma i vad som  helst, då så kanske dom dömer en för kläderna? eller, och om jag sätter på mej kläder som ser "bra ut" så kanske dom inte tar mej på allvar!?


Jag är så förvirrad!

Av Emma - 21 juli 2008 20:31

Stockholm var trevligt men nu känner jag bara blä blä blä!

Av Emma - 18 juli 2008 19:36

Jag åkte upp till Hannah i Härnösand igår kväll, Mysigt var det där, men som synd var blev jag tvungen att åka hem tidigare än planerat, Vi ska åka till Stockholm imorrn, men först hade vi tänkt åka på eftermiddagen så jag skulle åka från Hannah imorrn typ mitt på dagen. Men NÄ, nu ska vi åka imorrn bitti klockan 8, ;S jag ville ju vara med Hannah!

Vi satt uppe och pratade igår, Hannah sa ett och annat klokt ord.  Men trög som jag är ville jag inte riktigt lyssna, Fast även om jag inte ville lyssna så gjorde en del av mej det endå, och jag tog faktiskt åt mej.

Och hihi, hög som ett hus kände jag mej igår, glad och så! Länge sedan!

Tack Hannah, du är en ängel! 


Men okej, jag ska försöka skärpa mej, göra ett ärligt försök. Endast då kan jag bli som jag vill vara, Eller som jag har varit ska jag kanske säga... För jag har varit annorlunda.

Av Emma - 17 juli 2008 18:55

Jag har fan inget att säga endå känns det som om min hjärna håller på att sprängas av överfullhet. Har inte skrivit av mej på riktigt på hur länge som hellst. men jag är så kluven hela tiden. En halva av mej vill en sak och den andra halvan vill motsatsen.


halva jag vill skriva om hur bra allting är och om hur fint det är medans den andra halvan vill skriva om hur jag mår, vilket inte är så fint. Idag ska jag låta den glada skriva...


Igår var jag med änglarna <3 vi hade det allmännt mysigt och tog igen lite tid. Det har ju blivit så konstigt den här sommaren, p.g.a olika jobb och resor, men inte minst p.g.a mej och mitt humör. I alla fall så bakade vi en kaka, väldigt god. Vi använde inget recept utan vi inproviserade. Amanda glaserade den sedan, världens finaste kaka. Vit glasyr med silverkulor och regnbågsströssel! precis så som en ängelkaka ska se ut (:

Jag åkte till golfen och hämtade Hannah, hon jobbade kväll så tyvärr kom hon runt halv nio, men det var trevligt att f se henne över huvudtaget. Hon är den jag har sett minst av på hela sommaren. Och jag har saknat henne!


Nu ska jag gå iväg, orkar inte skriva mer, jag drabbades av en oövervinnerlig trötthet, ha det så bra och önska mej lycka till!


Av Emma - 17 juli 2008 00:32

Its a little bit funny this feeling inside
Im not one of those who can easily hide
I dont have much money but boy if I did
Id buy a big house where we both could live

If I was a sculptor, but then again, no
Or a man who makes potions in a traveling show
I know its not much but its the best I can do
My gift is my song and this ones for you

And you can tell everybody this is your song
It may be quite simple but now that its done
I hope you dont mind
I hope you dont mind that I put down in words
How wonderful life is while youre in the world

I sat on the roof and kicked off the moss
Well a few of the verses well theyve got me quite cross
But the suns been quite kind while I wrote this song
Its for people like you that keep it turned on

So excuse me forgetting but these things I do
You see Ive forgotten if theyre green or theyre blue
Anyway the thing is what I really mean
Yours are the sweetest eyes Ive ever seen

Av Emma - 15 juli 2008 21:11

Jag saknar någon att luta mej på, någon som inte kollapsar under mina problems tyngd. Men samtidigt som jag saknar någon som kan hålla mej i handen så vet jag att jag förtjänar att vara ensam med mina problem. För ingen av mina älskade vänner har gjort något för att förtjäna all skit jag slänger upp på deras axlar. Ingen av änglarna i min närhet är värd något sådant.


Det ekar i mitt huvud, allt är ju tomt, ensamt och tomt!

Jag måste ha något att se fram till. Om jag inte har nåt att se fram till så tar jag mej inte upp ur sängen ens.

Jag vet att det här är egoistiskt, men jag kan inte hjälpa det! Jag MÅSTE veta att jag har nåt kul att se fram emot för att jag ska stå ut med nuet!

Nu ska jag inte säga mer, jag har redan sagt för mkt.

Han ropar och rakbladen kallar!

Presentation


Jag ska berätta allt som är värt att veta om Emma (och James)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14 15
16
17 18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är det första gången du läser denna blogg?
 Nej jag har läst den någon gång förut
 Nej, jag har följt den ett tag
 Ja

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards