Alla inlägg den 3 juli 2008

Av Emma - 3 juli 2008 15:43

Jag är jävligt skärrad. Två anledningar.

1. Jag pratade med kuratorn idag

2. Jag fick en ångestattack när jag var ute och körde med min moppe.

Det var första gången det inte hände när jag var hemma. Jävligt otäckt. Jag var tvungen att stanna min moppe och parkera den och sätta mej på backen. Jag lovar att det var tur att jag inte var hemma. Jag ville verkligen skära, men jag hade inget att skära med. Och där satt jag på backen och hyperventilerade och grät i typ 10 minuter innan det började dämpa sej. Men när det hade dämpat sej lite så tog jag mej hemmåt och här är jag nu. OCH JAG LEVER!!!!


Jag går bara runt och väntar på den dagen då jag får en ångestattack bland folk. Typ på jobbet eller skolan, ännu värre. Fuck vad hemskt.


Ja, jag ska trösta mej med en kopp kanelte nu. So long och by the way...

Vem som än pratade med mina föräldrar FUCK YOU!

Presentation


Jag ska berätta allt som är värt att veta om Emma (och James)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14 15
16
17 18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är det första gången du läser denna blogg?
 Nej jag har läst den någon gång förut
 Nej, jag har följt den ett tag
 Ja

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards