Alla inlägg den 22 april 2009

Av Emma - 22 april 2009 22:15

Första hoppträningen på nästan 3 veckor. Jag var aspepp, det var inte Jackie, eller i början, sedan dog hon, eller nästan. Hon började stanna, jag flög av 2 gånger, sedan blev jag så pass arg att hon inte stannade mer den träningen.

   Men det var inte bara min ponny och jag som hade lite "otur". Carro slog huvudet i sin ponnys hals, på samma sätt som jag gjorde när jag fick hjälrnskakning, amanda ramlade av, Idas ponny bockade och spakrakde som en tok och Lindas ponny har ett svullet ben!

   Inte en bra hoppdag om man säger så, men nästa vecka ska jag låtsas att idag aldrig hänt och bara ta nya tag!

Av Emma - 22 april 2009 15:06

Vad är vår engelskalärares problem?

Idag hade jag bella, lukas och håkan vårt nationella engelskaprov, det gick jättebra (tror jag, det kändes så i alla fall) men jag blir bara förvånad över vår lärare. Han avbryter, låter oss inte göra klart övnningarna och han stör! Hur bra är det då? Nä just det! Inte bra!


Ikväll ska jag åka och hoppträna med min söta ponny, det sk abli kul, det var så länge sedan sist! Well, jag ska försöka hitta på nt skojigare att göra nu, Andreas och Nina sköter laggården så jag behöver inte göra stallet! SKÖNT!


Ha en trevlig kväll! XOXO 

Presentation


Jag ska berätta allt som är värt att veta om Emma (och James)

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är det första gången du läser denna blogg?
 Nej jag har läst den någon gång förut
 Nej, jag har följt den ett tag
 Ja

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards