Alla inlägg den 5 april 2009

Av Emma - 5 april 2009 20:24

Min fina lilla katt, min söta orangea sammetskatt är borta, död.

Han kommer aldrig tillbaka hit, hur mycket jag än önskar och vill, tårar hjälper inte heller har jag märkt. Det är väl helt enkelt bara att försöka klara mig den hårda vägen.  Och nej, jag ska inte skriva ett låmgt inlägg om hur fin min katt var och hur mycket jag kommer sakna honom, det är varken kul att skriva eller läsa.


Men nu ska jag berätta något roligare för er kära läsare, min helg har spenderats med min vän Hannah, henne har ni nog en rätt bra bild av nu, japp anyway, vi hade det trevligt och drack mycket te. fredag kväll, var dock inte den seriösaste i mitt liv! Men det gör inget, jag älskar mig själv endå, fastän jag gjorde bort mig ordentligt. Jag borde inte alltid få ha mobilen med mig, någon borde ta den ifrån mig när det blir som det blev då... Hrmm, japp inget avslöjat och inget utelämnat.

   By the way så är Kyle XY en bra serie.. Och jag kollar inte på serier egentligen ;)


hehe nu ska jag gå ner till teven och ta en kopp te!


xoxo och gör inget jag inte skulle göra ;*

Presentation


Jag ska berätta allt som är värt att veta om Emma (och James)

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är det första gången du läser denna blogg?
 Nej jag har läst den någon gång förut
 Nej, jag har följt den ett tag
 Ja

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards