Alla inlägg den 17 april 2009

Av Emma - 17 april 2009 20:01

Hellow sweeties!

Japp, så var jag hemma då, efter en lyckad ritt nere på SLRF. Vi hoppade fint, lugnt och sansat, inga nedslag och inga stopp. Allt flöt på och vi hade hoppat 80 utan problem, men det är bättre att ta det lite sakta, vi har inte direkt brottom;)

   En annan sak jag insett med min söta ponny är att hon inte är rädd för blåst, det var riktigt skönt måste jag säga. Det är himla skönt att ha en ponny som inte går i taket för ingenting.


Haha, jag måste bara berätta en rolig sak innan jag slutar skriva, ponnyflocken hemma hos mig, (Blommisen Blackisen och Jackie) rymde ur hagen när småsyskonen skulle ta ut dem, och sedan vard et cirkusuppvisningar från Blomman och Jackies sida, men jag måste säga att de var vackra när de kom och stegrade brevid varandra och sedan galopperade iväg ;)

   I alla fall så blev det till att gå ut och fånga in de små rymlingarna igen. Jackie var som tur var lätt tt fånga in (:


Nu ska jag spela ett litet spel, och sedan äta mat, ha en trevlig kväll om vi inte hörs nåt mer, XOXO

Av Emma - 17 april 2009 15:41

Hejsan där ute i cyber-rymden

idag ska jag presentera er för någon ni redan känner, men inte vet att han existerar :P

   Så nu presenterar jag er för James! James är mitt deppiga jag, ahn kommer och tar över om jag har en dålig dag. EmmaJosefina är den glada och James den deppiga, och om man tittar tillbaka i min blogg så har James skrivit mer än hälften, ungefär, eller han har skrivit i alla fall ;)

   Om ni undrar något mer om James, fråga Hannah, det var hon som "kom på honom".


En sak måste jag bara skryta lite med, jag har blivit otroligt mycket bättre på att kontrollera mitt humör när jag är hungrig! Jag är otroligt stolt måste jag säga! men nu har inte jag tid med er mer, jag ska ut till min ponny, sen ska vi ner till SLRF och hoppa bana :P


xoxo

Presentation


Jag ska berätta allt som är värt att veta om Emma (och James)

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är det första gången du läser denna blogg?
 Nej jag har läst den någon gång förut
 Nej, jag har följt den ett tag
 Ja

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards