Alla inlägg den 1 april 2009

Av Emma - 1 april 2009 17:15

Jag var på stan idag med mina kära vänner Amanda och Bella, gissa vad jag köpte! Rosa muffins formar med vita prickar. De är fruktansvärt söta, och mina chokladmuffins kommer passa fin fint i dem, mina vaniljmuffins likaså.


Ikväll när jag kommer hem från min hoppträning har jag planerat att baka en snabbis, men nu till den svåra frågan, vad ska jag baka? Jag ska göra muffins, så långt har jag kommit, men sen då. Vilken smak ska jag göra dem! Jag har sådan beslutsångest just nu. Patetiskt, yes, men men what's the cat to do when the mouse is begging! hihi


Nu ska jag snart gå och äta middag och sedan bär det av mot Matfors! kul kul kul!


Och det är vår ute! Var glada allihopa och köp en Håkan Hellström skiva!

Av Emma - 1 april 2009 11:09

Skolan, vad kan man säga om den, mer är att den tråkar ut mig, och att den intew har sådan koll på sina elever. Ta den här lektionen till exempel, Engelska står det på schemat, men vad jobbar alla elever-utom bella som faktiskt är duktig och jobbar- med? Inte engelska i alla fall, Hannah försöker se på the City, Amanda skriver ut startlistor till en Tävling, och jag, ja jag bloggar. Om ett allmänt ointressant ämne, men ni har ju valet att klicka ner webbläsaren. Men jag klandrar er inte om ni tycker att jag är dryg, jag brukar inte direkt klicka ner webbläsaren bara för att det kommer en ointresseant blogg, jag brukar klaga högljuddt.


Jag måste bara säga en sak, jag är lite kär i Håkan Hellström! Han är så duktig, och hans musik bara skriker ut vår! Det är så härligt glatt och ja, jag vet inte vad jag mer ska säga om honom och hans musik.


Nä, nu ska jag ta och spela en omgång spel. 


Ha en trevlig första april people :*  

Presentation


Jag ska berätta allt som är värt att veta om Emma (och James)

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är det första gången du läser denna blogg?
 Nej jag har läst den någon gång förut
 Nej, jag har följt den ett tag
 Ja

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards