Alla inlägg den 6 april 2009

Av Emma - 6 april 2009 18:46

schellop friends, or greetings from space, kanske jag ska säga, jag känner mig otroligt ensam här i mitt hus på skottsund. Det är inte sant! Jag önskar att jag hade en tvilling, eller nåt. Ajaj i alla fall, så tänkte jag berätta att jag har lagat mat idag, god mat!

   Dessutom fick jag MVG på Svenska nationella provet! Det sammanställda betyget blev MVG ;) jag är glad! På de olika delarns fick jag MVG-, MVG och MVG!

   Fuck off vad glad jag blev då! Detta var prov utan plugg, alltså bara min talang som slog igenom!
   Ursäkta skrytet men jag är så fucking nöjd med mig själv!


   Jag ska nu snart gå ner och baka kakor ;) fun!


   Ha en trevlig kväll mina kära vänner, och känner ni för det så kom och hälsa på vetja!


   XOXO

Presentation


Jag ska berätta allt som är värt att veta om Emma (och James)

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är det första gången du läser denna blogg?
 Nej jag har läst den någon gång förut
 Nej, jag har följt den ett tag
 Ja

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards