Alla inlägg den 7 april 2009

Av Emma - 7 april 2009 12:00

Kul liv vi har, jag och mina vänner. Vi sitter i ett litet rum, trångt och en aning kvavt, i det lilla rummet tränar vi på vår redovisning tills imorgon kväll. Just nu tränar vi på Engelskan, det är inte det roligaste jag har gjort, men det går, synd bara att vi ska redovisa för sjuorna, de kommer inte förstå vår redovisning, eller kanske.

   Vi har fått i uppgift av vår engelskalärare att läsa Twilightböckerna ;) det tycker jag är en bra idé. Det är så mycket roligare att läsa en bra bok än en dålig!


Heh, snart är det min tur, see ya :*

Av Emma - 7 april 2009 08:46

Ibland önskar jag att jag kunde krypa in i mitt skinn och gömma mig, gömma mig från alla kommentarer och blickar som jag inte förstår. Antingen det eller att jag skulle förstå alla dessa blickar och kommentarer. Alla tystnader och sådant skulle jag också vilja förstå. Det skulle underlätta mitt lilla liv väldigt mycket.

   Jag ska sluta blogga och försöka sätta mig in i allt jag inte förstår. Vi hörs senare, jag ska rida idag så jag är inte hemma förrän tidigast 7.

   see you then :*

Presentation


Jag ska berätta allt som är värt att veta om Emma (och James)

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är det första gången du läser denna blogg?
 Nej jag har läst den någon gång förut
 Nej, jag har följt den ett tag
 Ja

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards