Alla inlägg den 18 april 2009

Av Emma - 18 april 2009 23:26

Psychofilm hello!

Men vem sa att sådana inte kunde vara bra, inte jag i alla fall, jag älskar psychofilmer (the hills have eyes räknas inte, den är för psycho!) The Shining, Saw, Nightmare on Elmstreet, Fight Club, Kill Bill, och nu den här.  

   Den var så pass bra att det var värt huvudvärken att se den, trots att den nästan dödar mig, jag börjar känna mig illamående, det var länge sedan. I guess I'm going to bed now.


Vi hörs nog inte imorrn, men hopefully på måndag, adjö sweethearts!

Av Emma - 18 april 2009 08:59

Jag är nästan sjuk! Anledningen till att jag kan säga nästan, det bara känns som nästan. Well, mitt huvud värker, min hals gör ont och kroppen med. Det kan väl inte vara mycket annat än en förkylning?

   men men, vad ska man göra, det enda som jag kan komma på är att stanna inne, dricka te och ta det lugnt. Det är vad jag brukar ha för mig när jag är förkyld, om jag inte släpar mig till skolan det vill säga...


jaja, ni får väl en update senare, oc glöm inte att imorrn kommer min pappa och hämtar mig ;O


XOXO

Presentation


Jag ska berätta allt som är värt att veta om Emma (och James)

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är det första gången du läser denna blogg?
 Nej jag har läst den någon gång förut
 Nej, jag har följt den ett tag
 Ja

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards