Alla inlägg den 8 april 2009

Av Emma - 8 april 2009 13:21

jag är helt insnöad på indie just nu, indie och limmig musik, det är så härligt, man känner sig så här lite skönt borta, som om du verkligen svävar där uppe på dina rosa moln med glitterregn. Känslan är amazing!

   En annan sak jag känner att jag måste dela med mig av, det söta bandet "The Wombats", sötare går inte att hitta just nu! Och de är så här glada och spralliga som söta indieband ska vara! Åh jag älskar dem!

   Har ni inte hört dem, kolla deras myspace, eller bara sök på youtube helt enkelt, det kommer vara värt det - I promise! (fast gillar ni inte indie, kanske ni ska tänka på det innan ni lyssnar och tänker "fuck it vad dåligt" ;)

   Jaha, vad har min dag gått ut på annars då, skolan, träna till redovisningen, fick mina omdömen åt mat, gick hem. Oh! jag har hälsat på Farmor!

  

Nu ska jag skriva lite på en novell jag håller på med, xoxo

Presentation


Jag ska berätta allt som är värt att veta om Emma (och James)

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är det första gången du läser denna blogg?
 Nej jag har läst den någon gång förut
 Nej, jag har följt den ett tag
 Ja

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards