Alla inlägg under januari 2009

Av Emma - 6 januari 2009 19:54

Vi åt en sådan otroligt god middag idag! Det var länge sedan thaimaten smakat så bra. Snart två år sedan om jag ska vara exakt. För thaimat är ju alltid bäst i thailand. Det näst bästa hittar man iland i mitt hus. Massor av thailänskor som lagar sina specialiteter i svensk miljö. Det är inte alltid helt fel. Ibland är det till och med riktigt trevligt. (: 

Av Emma - 6 januari 2009 15:11

Vet ni vad jag gör? 

   Jag skriver på en novell! Den ni! Fast vill ni veta det bästa? Den är faktiskt bra! Riktigt bra! Jag själv gillar den. Hur otroligt låter inte det, haha. Nä nog med skryt nu. Idag har jag gjort absolut NADA! jaäkligt skönt det måste jag säga. Teve, målat naglarna, skrivit, läst bloggar, ätit lite glass och vilat. Imorrn ska vi ju tillbaka till skolan och på kvällen ska jag hoppträna med Jackie. Skoj! Men trött kommer jag vara. Fast vad gör man! Vill man ligga på topp så kostar det. ;)  

Av Emma - 5 januari 2009 23:11

Åh vad mycket saker det är jag vill göra innan det här året tar slut! Så mycket som bara väntar på att bli gjort, därför tog jag och Hannah en plans-dag idag. Viel trevligt mine vänner! Vi åkte ut till Birsta och strosade runt!

   Sedan åkte vi till Hannahs vita hus. Vi började se en film men avbröt och for till stallet. Hannah fixade hästen och jag satt kvar i bilen med Hannahs bror Oskar.

   väl Hemma i det vita huset igen så bestämde vi oss för att se film. Harry Potter and the philosophers stone blev det. Mysig film alltså.


Men seriöst! Vad håller de på med i den senaste Harry Potter filmen? De kommer ALDRIG lyckas med sexan och sjuan! NO FUCKING WAY! De har hoppat över så mycket viktigt att jag inte riktigt vet var jag ska börja! Quidditch! Hello, hur fan ska dom pussla ihop det här i sexan och PREFEKTERNA! Det var ju värsta grejen att Ron och Hermione blev Prefekter och inte Harry! Men tar de med det io filmen? NÄ! För att regissören är en jävla inkompetent SOPA!

   Så, nu var det ute.


Nu ska jag skriva på en novell tror jag.


xoxo 

    

Av Emma - 4 januari 2009 19:43

Hejsanhoppsan

Dagen spenderades ute på Näset med Hannah och elvira plus alla andra som också var med på hopkursen.

Det gick överlag bra för mig, men jag ramlade av några gånger, en gång för att hon bockade av mig, och de andra två nitade hon. Fast det gjorde inget för hon var så duktig sen. Vi hoppade en 70-bana med bara ett stopp. (:

   Hannah red Luckie och det gick bra för dem. Jag sa ju att hoppning var kul!

   Nä, nu ska jag läsa lite bloggar och kolla på bilddagböcker. fun!

   Hoppas er dag varit bra :*


puss


Av Emma - 2 januari 2009 23:48

Varför finns det så många människor som lever i misär? Varför är det så orättvist? Stackars världen. 

   Allting är tasigt eller ofullbordat på något sätt. Inget är helt komplett,. ingenting kan existera utan att trasighet ska smyga sig in.


Hur kan det komma sig att det kan bli såhär? Vem uppfann psykiska sjukdomar och svält, Aids och Cancer?

Vilken jävla idiot!  

Av Emma - 2 januari 2009 17:50

Jag har nog en allvarlig sjukdom eller något sånt... 

   För jag tycker att det känns som om vi haft världena längsta jullov. Och det har vi verkligen inte. Åh nej! Jag förvandlas till en school- o-holic. Nä, kanske inte, men seriöst. Var ligger problemet när man får lov och sen så klagar jag på lovet. Nej fy! 

   Vet ni vad jag kom att tänka på förut idag... Tänk hur konstigt 2009 kommer bli. I år kommer allt ändras. Year of change. Nä, usch vad sorgligt.

   Jag var på bio igår och såg Australia. Skitbra film! Men lite kort slut. Fast egentligen, hur mycket kan man begära? När jag satt där i biosalongen och åt mina popcorn så såg jag en reklam om en kommande film jag evrkligen vill se! Changeling eller changelings, jag är inte säker, men det varkar så himla bra! Den och Kenny Starfighter blir årets måste se filmer! 

   Nu ska jag surfa vidare, ha en trevlig kväll, :* 

Presentation


Jag ska berätta allt som är värt att veta om Emma (och James)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är det första gången du läser denna blogg?
 Nej jag har läst den någon gång förut
 Nej, jag har följt den ett tag
 Ja

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards