Alla inlägg den 30 januari 2009

Av Emma - 30 januari 2009 23:22

Vad är problemet och vart i huvet ska jag skära för att få det att upphöra!?

   Hur ska jag gå till väga för att utföra min lobotomi? Vilka delar ska jag avlägsna? Ska jag spara några mänskliga känslor, eller ska jag skära ut de få som kanske faktiskt finns där inne någonstans?

   Skulle det hjälpa att bara prata? Nä, knappast. Börjar man skrika på ett gråtande barn för att det ligger lite kläder på barnets rum, sasmtidigt som man själv har ett helt hus överfullt med saker som man aldrig har tid att plocka undan då så är det något som inte är helt hundra. Har man dessutom en äcklig hund som hoppar upp i folks sängar och kissar ner dem utan att göra sig av med hunden, ja då vet jag ingen annan utv äg än en lobotomi.
   Too bad att jag inte ens gått ut gymnasiet än. Hade jag varit läkarstudent hade jag nog vetet hur jag skulle göra. Men då hade jag ju å andra sidan sluppit bo uppi det här.  

Presentation


Jag ska berätta allt som är värt att veta om Emma (och James)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är det första gången du läser denna blogg?
 Nej jag har läst den någon gång förut
 Nej, jag har följt den ett tag
 Ja

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards