Alla inlägg den 10 januari 2009

Av Emma - 10 januari 2009 23:58

Nu är det spännande asså! Jag ser de sista avsnitten i säsong 2 av prison break. De avsnitten jag inte sett. Jag har en lucka i mitt serietittande som snart är fylld av sedda avsnitt. Men jag förstår inte hur Michael och Mahogne  ska hinna bli intagna på ett nytt fängelse, och Lincoln bli rentvådd på bara ett avsnitt. Det kan bli intressant det här! 

Och en sak måste jag bara säga er som läser! Fy fan vad jag hatar Pedofiler! Så jävla äckligt! Och fel och usch! De borde kastreras så att världen slipper fles som dem!  

Av Emma - 10 januari 2009 18:20

Hej hopp :) 

Imorgon ska jag åka och träna! Damn vad jag längtar :o

Jag var ju och tränade igår också och det var så otroligt skönt att jag inte visste vart jag skulle ta vägen! Endorfiner upp till månen!

Imorgon ska jag fråga om dom kan sätta ihop ett pass åt mig, ett utformat för det jag vill uppnå med min träning. Det skulle vara skönt, om de inte kan det, ja då får jag väl ta och köra på trappmaskinen, den var rolig :D


Idag var jag på stan och jag hittade en jättesöt kjol som jag ska köpa nästa vecka. Jag är inte hundra på att jag verkligen ska köpa den, vi får se på onsdag.


Nu ska jag se på Prison Break xoxo 

Presentation


Jag ska berätta allt som är värt att veta om Emma (och James)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är det första gången du läser denna blogg?
 Nej jag har läst den någon gång förut
 Nej, jag har följt den ett tag
 Ja

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards