Alla inlägg den 13 januari 2009

Av Emma - 13 januari 2009 14:41

imorse när jag vaknade så kände jag mig så trött! Men jag släpade mig till skolan och vad händer jo jag snubblar på min emotionella tröskael och ramlar in i det ledsna rummet. Där inne är lampan släckt och allt är kallt! Jag söker och söker efter lampknappen men det går inte att hitta den! Vad jag än gör så hittar jag den inte. Och skoldagen är slut. Det ljusnar en aning för en av mina stjärnor börjar blinka och tänds, men det är fortfarande mörkt i rummet. Det går ingen buss hem från skolan och jag måste gå hem! Det börjar regna och jag blir blöt! Regnet tar med sig moln som skymmer min stjärna och jag tappar återigen bort mig i det ledsna rummet. Jag kommer hem och pratar med En väg till mig, och hon drar bara helt enkelt upp rullgardinen! Ljuset strålar in genom förnstret, molnen  är borta och solen skiner. Regnet är för länge sedan borta och jag vet varför jag var ledsen och därför är jag glad igen. 

   Ser ni, det är kruxet, att veta varför man är ledsen, när jag vet varför så brukar det gå ganska fort att åtgärda!


xoxo  

Presentation


Jag ska berätta allt som är värt att veta om Emma (och James)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är det första gången du läser denna blogg?
 Nej jag har läst den någon gång förut
 Nej, jag har följt den ett tag
 Ja

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards