Alla inlägg den 21 september 2009

Av Emma - 21 september 2009 22:33

haha, fan vad jag älskar svensk humor!

 

Idag har jag hunnit med så himla mycket saker! Jag har hunnit vara på skolan och göra klart historian, hunnit jobba undan lite matte. Jag har dessutom orienterat i 75 minuter. Sen for jag till matfors och red i 45 minuter sedan bar det av till ego för spinning och core. Det var himla trevligt allt i hopa. Inte hela orienteringen dock, men men. Vad kan jag påverka... inte så mycket.


Jag har funderat lite nu sådör på kvällen, och jag har kommit fram till att jag är en väldigt motsägelsefull människa.

     Å ena sidan tycker jag inte om att vara själv, men samtidigt kan jag känna att jag bara vill vara helt själv. Allra helst själv i sverige.
     Jag tycker inte om när människor kräver för mycket av mig eller förväntar sig saker. Men samtidigt vill jag att folk ska veta att jag finns där för dem och att jag gärna hjälper till. 
     På ett sätt vill jag klara mig själv och vara självständig. Inte vara beroende av någon annan. Samtidigt vill jag bli hjälpt och inte alls klara mig själv.

     Nä vet ni vad, jag bara svamlar. Nu sk ajg plocka ihop datorn och gå och lägga mig. Eller, jag ska borsta tänderna först.


ha det bra alla mina läsare! håll humöret uppe snart kommer hösten på riktigt! xoxo!

Presentation


Jag ska berätta allt som är värt att veta om Emma (och James)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är det första gången du läser denna blogg?
 Nej jag har läst den någon gång förut
 Nej, jag har följt den ett tag
 Ja

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards