Alla inlägg den 9 september 2009

Av Emma - 9 september 2009 11:48

haha, jag är bäst på att sätta rubriker måste jag ju få säga.


Ha, min historiebok som jag tappade bort igår är nu upphittad! Den finns på media markt för uthämtning. Jag ska ta mig in dit imorgon efter skolan och hämta upp den! Fan vad fult att de faktiskt hade kvar den där. Skönt dock. Annanrs hade jag måstat betala för en ny! inte kul.


Idag har vi haft ESV-prova på gång (typ) och jag har nu kommit fram till att jag verkligen ska välja bild! Really really. Och om det nu skulle komma att bli så att man inte akn ha det på grund av att det är lite folk. Tja, då vill jag ha teater!


Nä, nu ska jag ta och leta reda på nån som vill göra nåt... Jag har tråkigt.


xoxo!

Presentation


Jag ska berätta allt som är värt att veta om Emma (och James)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är det första gången du läser denna blogg?
 Nej jag har läst den någon gång förut
 Nej, jag har följt den ett tag
 Ja

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards