Alla inlägg den 10 september 2009

Av Emma - 10 september 2009 16:57

hello! fortfarande hannahs födelsedag! Hennes dag idag alltså om ni missat detta. Men hon ville inte fira sig idag så vi ska ta det sedan nån gång. Därför har jag och min pappa bestämt att vi ska åka ut och plocka svamp!
     Yes Yes ni hörde helt rätt! Svamp som i kantareller för att specifiera mig. kanske någon sopp om jag hittar nån fin. Men det är kantareller jag vill hitta. Men vi har ju vårat "säkra ställe" där det alltid (så gott som) finss svamp så det ska nog inte vara några som helst problem!


Jaja, ha det tervligt söta läsare och sitt inte inne ikväll det är superfint väder! Gå ut och gör något :D!

Av Emma - 10 september 2009 10:25

hej hallå! hoppas att er morgon varit trevlig. Min har varit helt okay. (om det fattas o:n i texten är det tangentbordets fel. Det har damp!)  


Ja. Vad kan jag säga. Hannah fyller år idag! grattis till Hannah! Hon är underbar! Skrattande Kyss


Jag kom hit mycket tidigt idag. Lite drygt trodde jag. Men det gick bra. Jag har skrivit till lite på min kladd till källkritiken och så. Men nu så har jag väl inte så mycket mer att säga. Vi börjar om en kvart ch då har vi mentorstid. Sedan storsamling och sen lunch...


Jaja, vi hörs väl I guess!

xoxo!

Presentation


Jag ska berätta allt som är värt att veta om Emma (och James)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är det första gången du läser denna blogg?
 Nej jag har läst den någon gång förut
 Nej, jag har följt den ett tag
 Ja

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards