Alla inlägg den 12 september 2009

Av Emma - 12 september 2009 17:57

Detta är min favoritlåt just nu... Face Down, (acoustic) med The Red Jumpsuit Apparatus, lyssna på den. det är den värd!!

Av Emma - 12 september 2009 17:37

Jackie och jag tävlade ju som ni kanske vet, idag. resultatet var helt klart godkänt men inte super. 54% i Lätt C:1 men jag vet inte riktigt vad oms hände där. Hon var bara allmännt tjurig och lat, men jag är nöjd endå. Inför lätt B:1 däremot kändes allt skitbra äna tills jackie beatämde sig för att hon skulle stå på bakbenen ett tag... det är ju alltid kul. Not. Då var det skönt att Inger också var där och kunde hjälpa mig med ett par goda råd. Tack Inger! I vilket fall fick jag 55% i denna klass. Hade jag inte ridit fel (i know! litte pinsamt sisådär) hade procenten hanat på 56. Men men. Hon kändes bättre i lätt b:n. I vilket fall var det kul och trevligt. (ett minus för regnet)


Haha, jag är nöjd. Det var trots allt vår andra dressyrtävling. :)


På fredag ska jag eventuellt åka ut till Njurunda. Till Baggböle närmare bestämt och träna för Pia. Om hon kan då det vill säga. Hannah ska också träna om det blir så. Hoppas på det bästa! :D


Nu ska jag skriva min träningsdagbok! Love ya'! XOXO

Presentation


Jag ska berätta allt som är värt att veta om Emma (och James)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är det första gången du läser denna blogg?
 Nej jag har läst den någon gång förut
 Nej, jag har följt den ett tag
 Ja

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards