Alla inlägg den 8 september 2009

Av Emma - 8 september 2009 22:26

är jag klantigast på jorden eller vad händer!?


Tror ni jag glömde min historiebok i birsta! Men självklart! Hur i hela helvete gör men något sådant? Det är amazing vad man kan lyckas med om man har tur... *host*


Nä jag deppar inte över detta. Pappa tyckte att min idé om att ringa ut dit var bra så det ska jag spendera min lunch med tt göra imorrn. Ringa ut till affärerna i birsta... fun... Not. Men men då kan jag förhoppningsvis få tillbaka den!


Mina inköp idag blev i alla fall två tröjor från åhléns. 75:- (för båda) och ett par ballerinaskor, guldiga björn borg från scorette. 150:- Väldigt bra köp måste jag ju få säga(:


Nä nu ska jag snart sova. Eller nu ska jag väl sova...


Vi hörs! :*

Av Emma - 8 september 2009 09:39

hello alla devoted fans! Haha. Jag sitter på skolan och känner mig allmännt osocial. Trött och seg. Men men what's the cat to do when the mouse is begging... (litte internskämt där) Jag antar att detta har att göra med att jag håller på att bli ordentligt förkyld... Jag måste bara hålla mig frisk nu tills lördag. Jag ska tävla och det ska bli så himla kul!!! Jaja. Jag ska sitta här i min ensamhet och njuta av tystnaden. Hoppas att ni har en bra dag. Vi hörs nog senare. XOXO!

Presentation


Jag ska berätta allt som är värt att veta om Emma (och James)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är det första gången du läser denna blogg?
 Nej jag har läst den någon gång förut
 Nej, jag har följt den ett tag
 Ja

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards