Alla inlägg den 19 september 2009

Av Emma - 19 september 2009 21:46

gissa vad som hände i onsdags då... när jag hade suttit upp på Jackie och börjat rida fram kändes hon skitkonstig i traven, så vi böjde och hon var halt. Jag blir så trött! Vi missade hoppträningen, tävlingen idag och vi missar dressyrtränningen på tisdag!! Varför ska allt jävlas på samma gång för?


I vilket fall har vi fått tillökning i ponnyflocken. en liten c-ponny som heter Nandi har kommit hem till oss. Han är otroligt söt, men jag är inte säker på om jag kommer kunna rida honom eller inte. Vi ska testa imorgon. Kan jag det, ja, då får jag väl ta honom på tisdag (hoppas jag). Annars blir det helt enkelt ingen träning... "/


Jaja, vad ska man göra?


Nu ska i varje fall jag gå och vara social med min familj...


XOXO!

Presentation


Jag ska berätta allt som är värt att veta om Emma (och James)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är det första gången du läser denna blogg?
 Nej jag har läst den någon gång förut
 Nej, jag har följt den ett tag
 Ja

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards