Alla inlägg den 21 december 2008

Av Emma - 21 december 2008 19:25

Idag var jag, pappa, Ellinor, Jeen, Kalle, Olle, Svenne och Anna Lena på Julbord! Damn, vad god mat de har på idyllen asså! Jag älskar stället!

   Det ligger ute på Tynderö, en gul liten herrgård. Och inuti ser det ut som något från förr i tiden! Så hiomla mysigt är det där! Och Maten alltså!  Jag älskar julmat, men bara om den är god, Så idag har jag ätit julmat till tusen! 

   En annan sak jag gillar med att åka "ut" och äta, är att man får klä på sig finare kläder och fixa till sig lite. Det tycker jag är kul!

   Efter att ha ätit julmat i typ två timmar for vi iväg till Birsta där jag köpte de sista julklapparna. Så nu är jag helt klar, vilket är skönt.  

   Imorrn är det sista dagen i skolan för mig det här året, och efter skolan ska jag in till Spaze och trimma håret, jag har inte bestämt mig för hur jag ska göra än, men det lutar åt att klippa av det, fast jag vill inte riktigt det heller. Det är så trråkigt, men vi får väl se imorrn. Dessutom får jag mina betyg imorrn, det ska bli spännande att se!

   Men men, nu ska jag gå ner och vara social hade jag tänkt, men ni får en till uppdatering ikväll,


xoxo :*  

Av Emma - 21 december 2008 00:07

Jahapp, 21 december. Hur gick det här till? 

   Var är alla dagar innan jul!?

   Var är julkänslan och den härliga stämningen?

   Vart tog allt julpyssel vägen?

   Är det så här att bli äldre eller beror det bara på mig?

   Är det möjligen bristen på Svenskhet?

   Jag har ingen aning...

I wish I knew...


Nu får ni sova gott sotnosar, jag hade skrivit ett långt inlägg om min farfar, men det var så bra att datorn laggade ihop. Det får ni kanske höra imorrn.

Puss,  

Presentation


Jag ska berätta allt som är värt att veta om Emma (och James)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9
10
11
12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är det första gången du läser denna blogg?
 Nej jag har läst den någon gång förut
 Nej, jag har följt den ett tag
 Ja

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards