Alla inlägg den 15 december 2008

Av Emma - 15 december 2008 17:18

Hihi, jag ska troligen åka på Coldplay när dom kommer hit i Augusti! Hah, jag och Hannah och Hannahs syster :D Det kommer bli spännande, jag börjar gilla coldplay mer och mer nu. Jag är helt såld på skivan X&Y. Riktigt bra, dom andra har jag inte hunnat lyssna igenom. Nu när jag har Fall Out Boys nya skiva så kan jag inte göra annat än att lyssna på den för den är riktigt bra! 

   Hihi, nu ska jag gå iväg och kolla runt lite på kläder! Önskar nästan att jag va en kille, så himla mycket fina killkläder! 

    Nä, ha det bra, vänner och ovänner  xoxo  

Av Emma - 15 december 2008 15:33

Shit vad kul det skulle va! 

   Hoppkurs på Näset för Maggan, med Amanda och Hannah! ;o kulkulkul.

   Idag hade vi en intressant lektion, syslöjd... Alla tjejer i klassen och Jonte satt i klassrummet och pratade minnen och lektioner, och bara allmännt pratade. Det var trevligt!

   Nu vet jag inte vad jag ska skriva... Är lite ledsen för att jag inte hinner till ridningen, men men. Jag ska nu logga ut från bloggen och göra annat, ett tag. I'll be back!


xoxo 

Presentation


Jag ska berätta allt som är värt att veta om Emma (och James)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9
10
11
12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är det första gången du läser denna blogg?
 Nej jag har läst den någon gång förut
 Nej, jag har följt den ett tag
 Ja

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards