Alla inlägg den 18 december 2008

Av Emma - 18 december 2008 18:21

Åh, vad jag känner mig svag när jag gråter! 

   Jag känner mig svag, ledsen och an aning patetisk. Men det konstiga är att när jag ser någon annan gråta blir jag avundsjuk för att den KAN gråta bland folk. För jag kan inte! Jag blir pankislagen. Nog om det

   Nu har jag vare in till stan och fikat. Det var trevligt som vanligt. Och nu ska jag gör klart min julklapp till vårt julklappsbyte. Men först ska jag sitta och andas lite. Och bara vila, för det har varit en konstig dag idag.

   Hälsodag på skolan med Julbord!? Vi såg filmen "Supersize me" och hade sedan en diskussion om den. Vår klass funkar inte med lärare. Maarit dampade lös! Det var faktiskt riktigt komiskt! Men men, nu ska jag gå,

   Call me if you need me, xoxo  

Presentation


Jag ska berätta allt som är värt att veta om Emma (och James)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9
10
11
12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är det första gången du läser denna blogg?
 Nej jag har läst den någon gång förut
 Nej, jag har följt den ett tag
 Ja

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards