Alla inlägg den 1 december 2008

Av Emma - 1 december 2008 21:53

Usch och fy och äckelpäckel!

   Det känns som om jag ska spy upp mina inälvor.

      Inte alls obehagligt, nej nej!

         Det är jättemysigt att må så här illa! Ja då!

            Eller va?

         Hur var det nu då? 

      Jag kommer börja gråta! Och jag är inte lite snuvig!

   Tur att jag har några söta vänner i min klass.

De kan muntra upp mig imorrn.

   För det kan komma att behövas...

      Nej nej vänner, jag tror helt enkelt,

         att det var något giftigt i min mat jag åt idag.

            Eller i mjölken eller bara i luften,

         För jag sprang nyss ner till toaletten och spydde.

      Jävligt mysigt!

   NOT! Åh fy fan!

Nu ska jag duscha eller nåt. Ha det <3   

Av Emma - 1 december 2008 16:32

Jag fryser! för det är kallt i mitt hus. Och så ska jag väl kanske nämna den otroligt trevliga händelsen som hände för ett litet tag sedan. 

Pappa skulle vara hemma till klockan 5 när han skulle åka till jobbet så då tog jag ingen nyckel. Men eftersom Dao ätit fisk utan att rensa den så var de tvugna att åka till Akuten. Inte nog med det! Jeen och Leek var i stan. Så där står jag utlåst i kylan. 25 minuter fick jag stå och frysa. Och allt bara för att Dao inte rensat sin jävla fisk! I den stunden tyckte jag synd om mig själv. Det är inte ofta jag gör det nu för tiden, det var värre förut...


Jaha vad ska alla ni som läser hitta på i kväll? något spännande? eller kul? Jag ska i alla fall sitta här och vila, ladda hem en film kanske eller bara sitta helt enkelt.  Hoppar kvällen blir bra, puss <3 

Av Emma - 1 december 2008 10:03

Alltså fuck!

Jag är IT-handikappad!

Jag kan inte med Power point..

Och hela min dag är förstörd!

Eller nästan!

Jag hatar att inte kunna, det är bland det jobbigaste jag vet.

Så istället för att försöka så skrev jag ett blogginlägg om att jag inte kunde. Då lär jag ju verkligen lära mig något... '

Smart tjej!

Nä nu ska jag låta skoldagen ha sin gång, tyska är nästa lektion på schemat. Wihoo... Jag hade kunnat haft det roligare!


Have a nice day friends xoxo 


Presentation


Jag ska berätta allt som är värt att veta om Emma (och James)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9
10
11
12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är det första gången du läser denna blogg?
 Nej jag har läst den någon gång förut
 Nej, jag har följt den ett tag
 Ja

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards