Alla inlägg den 16 december 2008

Av Emma - 16 december 2008 20:23

Haha, ni är bra avundsjuka, där bakom dataskärmarna! 

   Här sitter jag och har världens bästa kakbok och ni får den inte! Moahahahahahaha! Eheheee...

   Ja, så här går det, när man får rabies-utslag. Haha, men jag hjar fått lite gjort iaf, pluggat fram till diagnosen. Hade inget papper, så det blir till att gö den imorrn på Sv-Eng. Men men, I'll survive! 


The old king is dead, long live the king!  

Av Emma - 16 december 2008 18:29

Åh! Jag får panik och dör!

   Eller nästan. Men jag tror att jag är allvarligt sjuk ellet nåt! Jag börjar få eksem över H E L A kroppen! Det började högt uppe på magen på höger sida, och nu är det överallt! ;s hjälp! Jag vet inte vad det är och inte kunde jag gå till skolsyster idag heller. För hon var inte där, hon var på Alen... 

   I vilket fall så gör inte eksemen ont, de är bara äckliga! Och det är ju både tur och otur, tur att de inte gör ont, och otur att man ska behöva se ut som en vandrande smitthärd! But I think I'll survive.  

   Idag var en trevlig dag! Den trevligaste på länge! Jag Amanda och Hannah åkte in till stan och hade trevligt, länge sedan nu! Men finally. Jag inhandlade några julklappar, en till Ellinor och en till Jen. Nu är det bara mamma kvar! Den svåraste "/ Men men, omnågon har ett tips skulle inte det sitta fel...

   Nu ska jag ta och plugga lite matte för att jag är en geek!


xoxo  

Presentation


Jag ska berätta allt som är värt att veta om Emma (och James)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9
10
11
12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är det första gången du läser denna blogg?
 Nej jag har läst den någon gång förut
 Nej, jag har följt den ett tag
 Ja

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards