Alla inlägg den 22 mars 2009

Av Emma - 22 mars 2009 15:27

nu var det så här att jag hade skrivit ett jättefint inlägg och sen när jag skulle spara det så vara det spårlöst borta och jag var utloggad! Vad fan är det för ett sätt!? Jävla skit internet! Jag hatar det! BLÄ!

   I alla falla så har jag varit och tränat idag, sedan gick jag och Hannah ner till stora Barista och fikade/åt lunch. Det var mysigt ska jag säga er ;)    Sedan så ska jag städa klart mitt rum, damsugas behövs, igår städade jag och Bella det, men jag orkade inte damsuga så det och bädda om ska jag göra sedan, jag ska också kika runt efter en bärbar, Men jag är fan inte på G! Blä vad jag känner mig seg!

   Men what to do what to do, well, nu ska i alla fall jag inte blogga mer just nu, ha en bra dag alla sötnosar


:*

Presentation


Jag ska berätta allt som är värt att veta om Emma (och James)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är det första gången du läser denna blogg?
 Nej jag har läst den någon gång förut
 Nej, jag har följt den ett tag
 Ja

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards