Alla inlägg den 9 mars 2009

Av Emma - 9 mars 2009 10:44

Hej igen! Det var längesedan nu, var det inte? Jag har inte saknat er :*

   Det är nästan sjukt att en bok kan vara så bra som Twiligtböckerna faktiskt är. De är i Harry Potter klass! Faktiskt... Jag är amazed!

  

Men de kan inte rädda mig nu, nu är jag helt i skolans våld, tyska nu och efter det, Nationellt prov i svenska, muntligt. Det är nästan så att man blir lite rädd. Vår lärare har laser-eyes, inte evil-eyes, laser-eyes. De är blå och skjuter igenom en utan det minsta lilla antydelse till ansträngning.

   En annan typisk sak som hände min klass -of course- är att vår matte och no lärare är hemma för "vård av sjukt barn", och -såklart- så har inte vi någon lektion med honom idag på vårt schema. Det betyder, vi missar ingen lektion. Damn!


Men men jag ska inte klaga, det hade kunnat vara värre - jag hade kunnat levt under andra världskriget...


Ha en bra dag :*

Presentation


Jag ska berätta allt som är värt att veta om Emma (och James)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är det första gången du läser denna blogg?
 Nej jag har läst den någon gång förut
 Nej, jag har följt den ett tag
 Ja

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards