Alla inlägg den 20 november 2009

Av Emma - 20 november 2009 11:07

hejsan svejsan! nu har jag suttit och letet källor och fakta till mitt arbete jag ska skrova om Irakkriget, jag känner mig nu ganska klar i alla fall, jag har en pärm som jag har satt in all information i! :D det känns bra, detta och att jag ska på New Moon ikväll är dagens HAPPY! :D

     Dagens mindre Happy är jag själv, jag är så otroligt klumpig, hur tänker jag ibland? När jag slänger ur mig elaka kommentarer till höger och vänster... Jag skulle gissa på att jag inte tänker alls... Usch vad less jag blir på mig själv. Men men, nya tag, inte göra dumma saker inte vara dum mot mig själv! Så ska det vara!


Nu ska jag snart gå och äta lunch, sen blir det fredagsfika :D :*


Ha en trevlig fredag!

Presentation


Jag ska berätta allt som är värt att veta om Emma (och James)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är det första gången du läser denna blogg?
 Nej jag har läst den någon gång förut
 Nej, jag har följt den ett tag
 Ja

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards