Alla inlägg den 14 november 2009

Av Emma - 14 november 2009 21:18

nä, vet ni vad. Jag är så otroligt trött, kan knappt hålla upp ögonen, därför ska jag bara skriva ett kort litete inlägg pch sedan ska jag gå och lägga mig i min säng. Jag tror att jag ska ta med kemiboken och läsa lite. Jag har prov på måndag så det kan vara nyttigt. Om ajg orkar då d.v.s Jag har inte orkat plugga någonting på hela dagen. Det enda jag åstadkommit är att jag kommit rfam till vilken konflikt jag ska skriva min rapport om. Woho! Nä, men Irakkriget 2003 får det bli.


På måndag börjar den första dagen av mina "tre veckor mot mindre huvudvärk"...

     Jag ska försöka ta hand om mig själv bättre och genom att träna och äta bra se om det kan ha positiv effekt på min huvudvärk. Jag är faktiskt pepp inför detta!


Men nu klarar jag inte av att sitta i vardagsrummet längre. Dao Jeen och Leek sitter och hejar på för fullt på dansbandskampen... Det är ju så att man blir mentalsjuk! :S Jag kommer sluta på en sluten vårdavdelning med LPT! Hoppas att ni kommer och hälsar på mig!


Ses där! xoxo, Emma 

Av Emma - 14 november 2009 13:22

allvarligt, jag trodde att alla överspelade och bara var allmännt uppsjasade när de sa att man fick ont och mådde dåligt efteråt. Jag trodde seriöst inte på ett ord av det men det ffick jag ändra på igår. Jag vaccinerade mig igår och jag mådde så himla dåligt. Inte på en gång, först kändes det inte alls. Det gjorde inte ens ont att ta sprutan!! Men igår kväll kom det! Jag fick plötsligt väldigt ont i huvudet och jag började känna mig trött så jag blundade lite. När jag öppnade ögonen var det mitt i natten och jag låg ensam i Hannahs soffa. Törstig och kissnödig så jag gick upp, klarade mig från att ramla och slå huvudet och kom åter tillbaka till soffan. det är helt otroligt vad sjuk jag kände mig där jag låg och frös och svettades om vartannat. Viserligen lyckades jag somna om men jag drömde konstiga drömmar om rosa strumpor :$ sedan vaknade jag av att någon gick i rummet där jag låg, Hannah hade varit i stallet och var nu hemma. Jag hade alltså sovit i 11 timmar. Det är länge.

     Nu är jag hemma och orkar inte göra så mycket. Saken är den att jag är så glad att jag tog detta vaccin, tänk om jag kulle ha fått själva sjukdomen. Då hade jag nog dött! Biverkningarna av vaccinet är endå bara ungefär en tiondel av hur sjukdomen är! Jag vill inte ens tänka mig det! :S


Nu ska jag försöka sriva ner syfte och frågeställningar till min uppsats jag ska skriva på skolan HiA/SvA weei... ha en trevlig kväll allihopa och slå aldrig någon där de tagit sitt vaccin. Det gör otroligt ont!


:*

Presentation


Jag ska berätta allt som är värt att veta om Emma (och James)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är det första gången du läser denna blogg?
 Nej jag har läst den någon gång förut
 Nej, jag har följt den ett tag
 Ja

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards